jullov!

Äntligen Jullov! :D
skönt att äntligen få sova ut, ta de lugnt,
bara slappa, göra vad man har lust me.. NOT!
haha, mitt jullov börjar inte förns julafton typ..
kom hem till enköping i fredas eftermidda, pappa
va snäll o kom upp o hämtade mig o min trasiga lilla
bil..freda kvällen handlade mest om mat o sömn :P
i lördas jobbade jag på SkoAugust som vanligt..
sen igår va jag i Solna med en del av Återsken o sjöng massa
jullåtar, idag va vi i Haninge och sjöng, o imorn ska jag
till Solna igen o sjunga..galet kul att sjunga i gallerior, träffa
massa folk o sprida lite julglädje, just när vi bara är 5 pers
på varje ställe också.. de blir så mycke mer personligt
liksom.. :).. men man tröttnar på alla jullåtar vi sjunger,
o de är slitsamt att åka fram o tillbaka me all utrustning..
Men de är mysigt att träffa alla återskenvänner! :)

Igår kväll va jag hos Maja o julfikade lite me Ville..
såg en asskum film, Donnie Darko, nån som håller me mig?
förstod knappt nånting av den..ungefär som Vanilla Sky..
bra filmer, men otroligt konstiga..

är lite halvnöjd över mina julklappar i år.. jag har verkligen inte
hunnit me som jag brukar!! brorsan o anna har jag inte hunnit
köpa nått till - o brorsan fyller ju dessutom år imorn.. :S
men pappa o mamma ska få en fin julklapp, Linn har fått sin..
o Maja o Ville fick 2 små roliga grejer igår :P så de har löst sig ändå :)

annars så är de bra här hemma me mig o alla runt omkring, de är
skönt att vara hemma, trots att jag inte hunnit koppla av så mycke,
men när jag väl får ta de lugnt o bara vara, så kommer de här
jullovet bli ett av de bästa, de känner jag på mig ^^

Puss på er!
((en underbart bra låt!!))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0