God Jul!

God Jul på er alla därute!!
Idag va jag ute o sjöng me glada Återskenare
för sista dagen i år.. vi va i Solna igen o spred
julglädje o träffade massa stressade människor.

Men nu är de dags för jul.. fast jag kan inte påstå att
jag har nån riktig julkänsla än
.. men den dyker väl upp..
Imorn bitti kanske, när pappa vrider på O Helga Natt
med Jörgen Edman på LP kl. 6 imorn bitti kanske..
då brukar julkänslan infinna sig, eller när vi runt 10
på förmiddan går upp till farmor o träffar släkten o
äter en god grötfrukost med massa god skinka o sånt..
eller när Kalle Anka kliver in i teven, eller när vi delar
ut julklappar kanske.. eller så förstår jag inte att de är
jul förns på kvällen, när de är dags att gå o lägga sig :P


((SKIT, jag saknar dig.. så ofantligt mycke.. varför..
VARFÖR gör du de här mot mig? är jag så hemsk?
vad har jag gjort för att förtjäna allt de här? om du bara
kunde förklara vad sjutton som händer.. nu tack..!))


Men de ska inte få förstöra min favorit helg på året..
DE ÄR JU FAKTISKT JUL!! :D;D

God Jul på er alla därute!!
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Jobacker

GOD JUL ALSKLING!!!

Senart ses vi!!

pusssss

Halsa mor och far med pussar och kramar fran mig!! och sjalvklart lucas!!;)

2008-12-24 @ 09:37:01
URL: http://jobacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0