:D

en vecka har gått.. eller ja, imorron egentligen..
o de känns som om jag varit här huuur länge
som helst!!! men på ett bra sätt ^^
vi har hunnit lära känna varann, o bildat ett
litet gäng, o vi har redan internskämt liksom..
förstår inte att de gått så fort!! helt underbart! :)

pappa o mamma va precis här, vi fikade lite o
dom kom me massa prylar.. min cykel bl.a. o
massa grejer till rummet, för de har varit så tomt
o opersonligt.. men nu så, nu har jag mattor o
tavlor o ljusslinga o dukar o affischer o grejs..
nu BOR jag här! haha.. o de känns sååå bra!!

veckan har gått fort, vi har inte haft nåra riktiga
lektioner, förutom kör, men annars har vi mest
lullat runt, spelat brännboll *burnball* o badat
i Skärsjön o varit i Kolarbyn o haft Open Stage..
o bara haft de skönt!!
igår skrev vi höstens schema, me alla lektioner
o kurser man ska gå.. måndagar o tisdagar
är ganska fulla för mig, men onsda torsda o
freda slutar jag tidigt.. sköööönt! o så har jag
sovmorron tisda o torsda.. också skönt :)
o alla lektioner är ju roliga, så jag klagar inte ^^

gänget är i v-ås nu, förutom David som åkt hem över
helgen o Jonathan som sover.. eller nått.. oså jag o
Dessi.. så de är lugnt just nu.. funderar på o ta
me en filt o gitarren ut i solen.. för de är fint väder..
tror Dessi sitter därute.. jag gör nog så..

Puss på er!!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag har utmanat dig! Kolla min blogg!

2008-08-27 @ 23:29:30
URL: http://zooot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0