repreprep

en riktigt osocial vecka har de varit,
o den ärinte ens slut än :P
lovar att vara lite mer social nästa vecka!!
jobb månda till torsda, oså massa massa rep o
förberedelser för Sweethearts onsda, torsda,
freda o lörda.. sena kvällar, oså upp tidigt o jobba..
man känner sig som en zombie i klassrummet, oså
måste man ta sig lite samman för att ungarna inte ska
storma omkring allt för mycke..
my god, igår va jag engelskalärare för en 4a.. oså förhörde
jag svenskaläxan i samma klass.. oså höll jag i hemkunskaps-
lektionen på elevens val.. de blev misslyckade maränger o
fruktsallad ^^ haha.. skönt att ungarna va positiva iallafall!!
o att solen skiner, den piggar alltid upp :)

idag är jag ledig, tänkte försöka njuta av solen, men så blåser
de ju förstås.. SUCK!!.. men jag försöker va ute ändå..
ikväll i de först genrep o sen PREMIÄR! :D
ska bli sjukt kul att få visa upp oss lite igen... alltid lika
galet roligt att stå på scenen... Mia Love It!

sen blir de premiär på gymmet på lörda också, visst malin?
vi va duktiga o gick dit på introduktion i tisdas kväll.. så nu
är vi igång igen, lönen kom ju idag så ajg känner mig lite mer
normal nu.. har levt med -44 *alltså minus 44* kronor på kontot
i en vecka nu.. absolut inte kul :S.. men men.. nu kan jag andas lite
igen!! betalade dock av två räkningar nu på morronen direkt.. så 1000
spänn är redan borta.. damn it!

Cia, min fina Cia, har bjudit mig på glassdate 2 dagar i rad nu,
trots att Lakritspucken svek oss med sin bleka smak, så har vi haft riktigt
kul.. vad skulle jag göra utan mitt fina återsken-gang!?....not survive ....
 
    Mia&Cia ^^             The Gang^^                The Gang^^

hoppas vi ses i stora salongen på Joar ikväll!! vet nåra som dyker upp,
Linn o Arvid, Emelie o nåra fler.. kul att ha nåra vänner i publiken! :)

ha en bra dag i solen!!  xoxo

Kommentarer
Postat av: Malin

Du! Det var grymt skönt på gymmet idag...har nog inte varit så svettig på länge som jag blev!!:)
Känner redan av lite i mina ben när jag går upp för krilles alla trappor!!

2008-04-26 @ 14:01:40
URL: http://jobacker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0